POZOR!

Na konci roku 2024 je upravená otevírací doba. Více v NOVINKÁCH

Volná pracovní místa

Pokud hledáme do svého kolektivu novou posilu, zveřejníme to právě tady:

Aktuální nabídka zaměstnání

 

Pracovnice administrativy a příjmu objednávek

 

Náplň práce

Do našeho kolektivu sháníme spolehlivou a sympatickou kolegyni, která nám pomůže zabezpečit zejména administrativní chod naší firmy – autoservisu a autopůjčovny. Jedná se o čistou, a fyzicky nenáročnou práci v příjemném prostřední moderní kanceláře a přijímací haly. Tato práce obnáší nejen ryze administrativní náplň (dokumenty, plánování, správa emailů, telefonů apod., ale vyžaduje i aktivní zapojení do ostatních činností, které s tím souvisí. Jedná se především o kontakt se zákazníky i dodavateli, interakce mezi úsekem dílny a obchodní částí, aktivní zapojení do chodu agendy vnitropodnikového účetnictví, skladového hospodářství apod., interakce s vedením firmy. Náplň práce je pestrá a vyžaduje míru samostatnosti a flexibility. Základní přehled v oboru je výhodou, ale praxe v oboru není úplnou nutností, lze zaučit i nováčka nebo absolventa. Důležitá je chuť se učit novým věcem a zájem o obor. Malý pracovní kolektiv nabízí příjemné prostředí a zázemí.

 

 

Požadavky:

-          bezúhonnost, dobrý zdravotní stav

-          znalost práce na PC na kancelářské úrovni

-          znalost alespoň základů administrativy (správa emailů, základy obchodní komunikace)

-          řidičský průkaz skupiny B

-          základní znalosti v obchodně-ekonomické oblasti

-          technické znalosti v oblasti autoservisu popř. praxe v oboru výhodou, ale není podmínkou

-          základní znalost AJ, více výhodou

 

Co za to nabízíme?

-          příjemné prostřední menšího pracovního kolektivu

-          další rozvoj vzdělání a kvalifikace

-          zaměstnanecké benefity  (penzijní připojištění apod., sezónní a mimořádné odměny apod.)

-          cenové zvýhodnění firemních služeb a produktů

-          služební telefon s neomezeným tarifem

-          v případě nutnosti služební automobil

-          jednosměnný provoz

-          mzda  30000,- Kč až 40000,- Kč dle zapracování a výsledků

-          v budoucnu zvyšování mzdy podle odpracované doby a pracovních výsledků

-          sezónní a mimořádné odměny

 

 

Pokud máte o nabízenou pozici zájem, neváhejte a pošlete svůj životopis na  prace@carwest.cz

 

V případě dalších nejasností nebo otázek prosím pošlete email na stejnou adresu.

 

 


O nás

Firma CARWEST s.r.o. funguje již od roku 2004 a přestože se nejedná o velkou společnost, má v rámci regionu své pevné místo na trhu, zejména v oblasti provozování kvalitního neznačkového autoservisu osobních automobilů a lehkých dodávek. Dále provozujeme autopůjčovnu osobních automobilů a vzhledem k historickým souvislostem patříme mezi nejdéle působící a nejoblíbenější autopůjčovny v Plzeňském kraji. Základním krédem je pro nás poskytovat kvalitní služby za dobré ceny. Jako menší firma se snažíme o individuální až osobní přístup při řešení každého problému. Naší referencí jsou tisíce spokojených zákazníků.

Novinky

CARWEST

20. 12. 2024

Změna otevírací doby na konci roku 2024

Změna otevírací doby na konci roku 2024.

Více info
AKCE zimní pneu SEMPERIT

17. 10. 2024

AKCE zimní pneu SEMPERIT

Vítěz testu a skvělá zimní pneumatika SEMPERIT u nás za výhodnou cenu!

Více info
Cebia Verify U nás vozy prověřujeme

Budete vědět jako první

Zajímá Vás, co a kdy správně udělat na Vašem voze, kdy je vhodné vyčistit klimatizaci, na jaký servis je právě SLEVA, jaká zvýhodněná AKCE právě probíhá? Případně jakou jinou výhodu máme pro Vás a Vaše auto? Přihlaste se k odběru našich e-mailových novinek!

CARWEST, s.r.o.
Línská 1
318 00 Plzeň

telefon: +420 731 104 391
e-mail: info@carwest.cz

Provozní doba:
PO - PÁ  8.00 - 17.00
SO  9.00 - 12.00
NE  zavřeno

IČ: 26375109,
DIČ: CZ26375109
v Plzni, oddíl C, vložka 16300