Vyjádření k recenzi, kterou zveřejnil na Google nespokojený zákazník p. Radek Hejda.

Recenzi najdete ZDE

Citace této recenze:

"Typicke podvodne jednani. Nesel mi posilovac a žadal jsem doliti servooleje, po "oprave" mi bylo receno, ze oleje je v servu dost a ze olej tece a oprava vyjde min. na 5000. Vzal jsem to jinam, kde dolil olej do serva a jde to jako po masle.. nebyla tam totiz ani kapka, v carwestu ani neotevreli kryt (musi se vyndat baterka), takze tam uz nikdy.. Uz vidim jejich opravu za 5 litru, kde by dolili akorat olej a cus."

Vyjádření CARWEST:
Dne 26.5.2017 jsme provedli servis na voze Škoda Fabia pana Radka Hejdy. Jednalo se o pravidelnou servisní prohlídku po 15000 km, výměnu motorového oleje, výměnu vadného spínače brzdových světel a kontrolu nefunkčního posilovače řízení. Při kontrole stavu oleje v servu řízení jsme zjistili, že v systému není skoro žádná náplň oleje. Kontrolou vozu jsme záhy zjistili i příčinu, kterou byla velká netěsnost řízení, kterou olej unikl.
recenzefoto.jpg
Jakékoli doplnění oleje v této situaci je zbytečné, pokud nebude odstraněna závada.
Pokud jiný autoservis doplnil pouze olej (podle tvrzení pana Hejdy), tento olej z automobilu vyteče znovu brzy zase. Radost z funkčního serva majiteli dlouho nepotrvá. Tato okolnost spíš svědčí o neodbornosti jmenovaného autoservisu.
Proti nařčení z podvodného jednání se tímto zásadně ohrazujeme. Podle přiloženého vyúčtování této zakázky je patrné, že jsme žádnou "opravu" serva neprováděli ani neúčtovali. Pouze jsme zjistili opravdovou závadu, za čímž si stojíme.
ikonapdf.jpg
.
Toto vyjádření uvádíme jako případ toho, kdy za kritikou práce naší firmy stojí naštvanost a neodbornost zákazníka (potažmo jiného servisu), nikoliv naše chyba.
.
19.6.2017
-M-